Wyniki konkursu z marką Barilla

25 października, we wtorek był obchodzony Światowy Dzień Makaronu. Został ustanowiony w 1995 roku, aby pokazać, że ten produkt jest popularny na wszystkich kontynentach. Doliczono się ponad 600 kształtów i gatunków makaronu. Ten cudowny wynalazek można przygotowywać na milion sposobów i nigdy sie nie nudzi.


finkonkurs


Z tej właśnie okazji pojawiło się kilka konkursów, na popisowe dania z makaronem w roli głownej. Postanowiłam rónież zaprezentować kilka swoich dań i jak się okazało, moja pasja do gotowania została wynagrodzona. Zostałam wybrana wraz z pięcioma innymi osobami na zwycięzcę konkursu marki Barilla. Jest mi bardzo miło, że zostałam doceniona! 🙂 Cieszę się z kolejnego sukcesu w moim życiorysie. Wkrótce na blogu pojawi się więcej makaronowych przepisów… Pozdrawiam wszystkie makaronLOVE osobniki 😉

One comment

Skomentuj

