RIGATONI Z MIĘSEM I PESTKAMI DYNI

Jak co piątek przybywam do Was z nowym przepisem! Na blogu już dawno nie było makaronu, a tego akurat we Włoszech pod dostatkiem! Przepisów też mam wiele na potrawy z makaronami, a jakoś nie dodawałam ostatnio więc czas to zmnienić…

W kuchni zostało mi po trochu ze wszystkich produktów. A jak wiadomo z resztek nie raz wychodzą super dania. Tak też było tym razem, wrzuciłam do garnka wszystko co miałam i powstał szybki i smaczny obiad! Taki polsko – włoski mix z odrobiną fantazji…

rigatoni z miesem


SKŁADNIKI –
makaron rigatoni – 250 g
karkówka lub schab – 15 dkg
pieczarki – 6 sztuk
cebula – 1 sztuka
pesto pistacjowe lub inne według uznania – 2 łyżki
pestki z dyni – 4 łyżki
oliwa z oliwy
sól, pieprz
grana padano lub żółty ser – trochę do posypania na koniec


PRZYGOTOWANIE :

Makaron ugotwać al dente. Mięso pokroić w kostkę i przesmażyć na oliwie. Po 5 minutach dodać obraną i posiekaną cebulę i smażyć kolejne 5 minut. Następnie dodać pokrojone drobno pieczarki. Dolać trochę wody i dusić na małym ogniu 15 minut. Po tym czasie dodać pesto, obrane pestki z dyni i ugotowany makaron. Doprawić solą i pieprzem. Przełożyć na talerze i posypać potartym serem. Buon appetito.

7 comments

Dodaj komentarz