KOLOROWA KANAPKA Z INDYKIEM, ŻURAWINĄ I CHIPSAMI

Podczas mieszkania w Londynie udało mi się skosztować przeróżnych potraw. Nie tylko z kuchni angielskiej, ale z różnych regionów świata. Każda kuchnia jest tutaj na wyciągnięcie ręki, co według mnie jest piękne i pomaga wzbogacać naszą wiedzę. Raz miałam przyjemność jeść kanapkę z chipsami… Tak tak z chipsami – przeczytaliście poprawnie! Też byłam zdziwiona na początku 😀 Ale okazało się, że smakowała obłędnie! Teraz zawitała w mojej kuchni. Świetnie sprawdzi się na imprezy, na Sylwestra jako przekąska lub podczas Świąt Bożego Narodzenia, do pracy, na śniadanie i kolację.Po prostu można ją jeść kiedy tylko się ma ochotę! Skosztujcie, a nie pożałujecie 😉 .

warstwowa-kanapka


SKŁADNIKI : ( na dwie kanapki )

  • chleb tostowy pełnoziarnisty – 6 kromek
  • szynka z indyka – 4 plasterki
  • ser żółty – 4 plasterki
  • sałata – 2 liście
  • rzodkiewka – 2 sztuki
  • posiekana czerwona kapusta – 2 garście
  • chipsy solone – 1 mała paczka 20 g
  • majonez
  • sos żurawinowy

PRZYGOTOWANIE :

Chleb tostowy przygrzać w tosterze lub przypiec chwilę w piekarniku. Pierwszą kromkę wysmarować majonezem i ułożyć liść sałaty. Następnie położyć dwa plasterki sera i pokrojoną w plasterki rzodkiewkę. Przykryć kolejną kromką i posmarować jej wierzch sosem żurawinowym. Na sos ułożyć dwa plasterki szynki z indyka, garść posiekanej czerwonej kapusty i pół paczki chipsów solonych. Ostatnią kromkę wysmarować majonezem i zakryć nią całość. Teraz wystarczy przekroić w poprzek i skonsumować kanapkę! Smacznego!

6 comments

Dodaj komentarz