SAŁATKA Z KURCZAKIEM, POREM I PIECZARKAMI

Do tej sałatki mam wielki sentyment ponieważ była przygotowana przez moją mamę na moją urodzinową niespodziankę. Moja rodzina przygotowała wszystko za moimi plecami. Razem z przyjaciółmi przyszli do mnie do domu z prezentami i jedzeniem! 🙂 Pierwszy raz miałam taką super niespodziankę i byłam przeszczęśliwa 🙂 Sałatki było jednak tak dużo, że następnego dnia ją wzbogaciłam kurczakiem i pieczarkami i zjadłam na obiad. Polecam na codzień lub różne okazje czy uroczystości.

17887308_1332849116795702_1736092211_o


SKŁADNIKI :

  • piersi z kurczaka – 2 sztuki

  • pieczarki – 10 sztuk

  • cebula – 1 sztuka

  • por – 1 sztuka

  • kukurydza – jedna puszka

  • ogórek konserwowy – 4 sztuki

  • jajko – 3 sztuki

  • majonez – 2 łyżki

  • przyprawa do kurczaka

  • olej słonecznikowy

  • sól, pieprz


PRZYGOTOWANIE :

Piersi z kurczaka pokroić w drobną kostkę i przesmażyć na patelni z olejem przez kilka minut. W tym czasie obrać i drobno posiekać cebulę oraz  pieczarki. Dodać do kurczaka i smażyć 7 – 10 minut na średnim ogniu, doprawiając solą i pieprzem. Jajka ugotować na twardo, przestudzić, obrać i pokroić w kostkę. Wrzucić do miski. Dodać kukurydzę z puszki. Pokroić w kosteczkę ogórka konserwowego i umytego pora. Również dać do miski. Do całości dołożyć przesmażone piersi z kurczaka z pieczarkami i cebulą. Dodać majonez. Ewentualnie doprawić więcej solą i pieprzem i wszystko razem wymieszać. Sałatka gotowa!

4 comments

Dodaj komentarz